Serwis i gwarancja

Gwarancje wędzisk firmy St. Croix

Fakt, że czytasz ten dział prawdopodobnie oznacza, że masz uszkodzoną wędkę. Zapewniamy, że naszym celem jest umożlwienie Ci powrotu z ulubioną wędką nad wodę tak szybko jak to możliwe. 

Czas trwania gwarancji: 
Wyłączny dystrybutor marki St. Croix udziela 12 miesięcznej gwarancji użytkownikowi wędek St.Croix zakupionych w polskiej sieci sprzedaży. Ponadto każdy model wędziska St. Croix posiada ustaloną przez producenta długość gwarancji.

Dożywotnia gwarancja St. Croix:
LegendXtreme Rods, Legend Elite® Rods; Legend Tournament® Rods; Legend Inshore Rods; Legend Surf; Legend Surf; Legend Salt; Legend Elite Fly; Bank Robber Fly; High Stick Drifter Fly; Avid Series® Rods; Avid Series Fly Rods; Avid Pearl Rods; Avid Series® Inshore Rods; Avid Series® Surf Rods; Imperial Rods; Legend® Fly Reels; Blanki SCV, SCIV, SCIII

15-letnia gwarancja St. Croix:
LegendXtreme Inshore Rods; Legend® X Fly Rods

5-letnia gwarancja St. Croix:
Triumph® Rods; Eyecon Rods; Mojo Bass Rods; Mojo Surf Rods; Mojo Inshore Rods; Premier® Rods; Rage Rods; Panfish Series Rods; Trout Series Rods; Wild River® Rods; Tidemaster® Rods, St. Croix® Rio Santo Rods; Blanki SCII, SCIIW, SCI, E-Glass
* 2005 i wcześniej gwarancja była 2 letnia

Roczna gwarancja St. Croix:
Avid Series® Spinning Casting Reels; Premier® Spinning&Fly Reels; Legend® Ice Rods; Premier® Ice Rods

Co należy zachować:
Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, metki przyczepione oryginalnie do wędzisk (oryginalna gwarancja USA) oraz fakt zarejestrowania wędziska na stronie producenta.

Gdzie można zrejestrować wędzisko:
Wędkę należy zarejstrować na stronie producenta www.stcroixrods.com w dziale service. Rejestracji należy dokonać w przeciągu 30 dni od dokonania zakupu. 
Rejestracja Wędki

Czy wędkę można reklamować u producenta na własną rękę:
Każdy klient jeśli chce, może na własną rękę reklamować uszkodzone wędzisko w USA zgodnie z informacjami na stronie producenta. Wiąże się to jednak z wysokimi kosztami (koszty serwisu, transportu wędziska w obie strony, cła) co jest raczej nieopłacalne. Sugerujemy zatem zgłaszanie reklamacji do wyłącznego dystrybutora St. Croix w Polsce. Koszty reklamacyjne są w tym przypadku dużo niższe ponieważ obejmują jedynie opłatę serwisową naliczoną w USA. 

Co to jest jest opłata serwisowa:
Aby zapewnić serwis na najwyższym poziomie firma St.Croix pobiera opłatę serwisową, która jest niezależna od nas. W zależności od modelu, stopnia uszkodzenia wędziska oraz kursu dolara amerykańskiego aktualnie wysokość opłaty serwisowej waha się od 100 – 200 zł netto. Warto pamiętać, że zwykle jest to wymiana na nową wędkę lub element (np. w przypadku wędek 2 składowych)

Co jeżeli wygaśnie nam 12 miesięczna gwarancja dystrubutora a gwarancja producenta nadal trwa: 
Również po okresie gwarancyjnym nie zapominamy o kliencie i pomagamy mu przy wysyłce do USA. Należy się liczyć z opłatą serwisową naliczoną przez firmę St. Croix oraz ułamkiem kwoty kosztów transportu.

 

 

Copyright © 2014 by Mega-Ryba. Wszelkie prawa zastrzeżone.